För hyresgäster
För oss är hyresgästerna
viktigare än fastigheterna
Vi är en personligt engagerad hyresvärd och vi vägrar tro att något är riktigt omöjligt. Vi har en ständigt pågående kommunikation med våra hyresgäster. Tillsammans med er planerar, anpassar och bygger vi lokaler som passar era behov, där både anställda och kunder ska trivas. Trots att vi är ganska stora försöker vi behålla det lilla och nära. Några av våra hyresgäster är också våra bästa referenser.
Serviceanmälan
Ibland går något sönder och för oss är det viktigt att vi får kännedom om din lokal behöver service.
Se nedan vart du ska vända dig!
Luleå
Serviceanmälan maila till: serviceanmalan@kallwiken.se
Vid akuta ärenden ring Frida: 070-274 49 41
Örnsköldsvik
Serviceanmälan maila till: serviceanmalan@kallwiken.se
Vid akuta ärenden ring Frida: 070–274 49 41
Skellefteå
Serviceanmälan maila till: serviceanmalan@kallwiken.se
Vid akuta ärenden ring Frida: 070-274 49 41
Umeå
Serviceanmälan maila till: serviceanmalan@kallwiken.se
Vid akuta ärenden ring Frida: 070–274 49 41
Östersund
Området Odenskog Företagspark
Vid akuta ärenden ring Riksbyggen 0771-860 860
Serviceanmälan gå in på https://www.riksbyggen.se/kundtjanst/felanmalan
Området Fagerbacken Företagshotell
Serviceanmälan maila till: serviceanmalan@kallwiken.se
Vid akuta ärenden ring Frida: 070-274 49 41